• يکشنبه ١٥ مرداد ١٤٠٢-١٠:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٢٥٠
امانی تذکر داد:2-167

از خانواده دختر بچه‌ مجروح شده در حادثه پله برقی عذرخواهی می‌کنم / شهرداری به جای بیانیه صادر کردن، خسارت را بر عهده بگیرد

عضو شوراي اسلامی شهر تهران در واكنش به حادثه قطع دست يك كودك در پله برقي گفت: باید هم عذرخواهی و هم اظهار شرمندگی بکنیم که دست یک دختر کوچک که امید به آینده داشته را این پله برقی از مچ قطع کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورا طی تذکری در واکنش به گزارش مربوط به حادثه پله برقی خیابان رجایی گفت: کارشناسی که می‌تواند درباره این موضوع نظر دهد یک کارشناس فنی رسمی دادگستری است که می‌تواند مشخص کند به چه میزان فردی که از این پله برقی استفاده کرده مقصر است و به چه میزان شهرداری و کسانی که مسئول نگهداری این پله برقی بوده اند. خیلی مهم است که در مورد این حادثه بی تفاوت نباشیم. از دو روز قبل که این حادثه رخ داده، شورا و شهرداری مورد سئوال و هجمه اند که تا کی قرار است این حوادث در شهر تهران تکرار شود؟! ای کاش به جای سازمان زیباسازی، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اطلاعیه می‌داد و عذرخواهی می کرد و با خانواده ابراز همدردی می کرد و خسارت را به عهده می‌گرفت؛ نه این که یک اطلاعیه بدهند و پیشاپیش خود را از همه چیز تبرئه کنند و تقصیر را بر گردن یک کودک 9 ساله و مادرش بیاندازند که مهمان ما بودند. 
امانی تأکید کرد: این نوع بیانیه صادر کردن دور از انصاف بود. در همین جا از افکار عمومی عذرخواهی می‌کنم و به جای روابط عمومی شهرداری ابراز تأسف و همدردی می‌کنیم و حق این خانواده می دانیم که در مراجع قضایی علیه شهرداری تهران احقاق حق کنند. باید یک کارشناس رسمی بی طرف و تخصصی این حادثه را بررسی کند و میزان سهم تقصیر شهرداری تهران را معلوم کند و آن را به افکار عمومی اعلام نماید و همه گناه را به گردن یک کودک بی گناه که مهمان کشور ما بوده اند و مادرش نیندازند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: